NurY emzirmiyorum mamayla beslenıyor kızım. İlk başta kendi yatağımızda yan yana yatmaya başladık başını okşayarak elini tutarak denedim ilk 3 gün çok ağladı emziğini attı kafasını sağa sola sallardı yani çok çok sabırlı olmanız gerek. Ağladığında yattığı yerden sakinleştirmeye çalıştım bu bazen 1 saat sürdü🥲 şuan bir uyku arkadaşı var uyku saatinde eline veriyorum kendi yatağına yatırıyorum o uyuması gerektiğini anlıyor zaten onu elinde evire çevire uyuyor. Çok sabırlı olmanız gerek sinirleniceksiniz ama asla taviz vermeyin çünkü ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışıyorlar. 1 hafta sürdü bizimki çok şükür şuan yatırdığımda uyuyo ben sadece yanına yatıyorum☺️