Gkce0720ysf Merhaba arkadaşlar bebeğimin bugün ateşi hiç düşmedi en son aldım doktora götürdüm faranjit dedi ilaç verdi şuan sabah 6 ve hala ateşi var biraz ne yapmam gerekiyo evde nasıl düşürebilirim