YusufaArden 17 aylık bizde de aynı. Artık gecemi gündüzümü bilmiyorum. Nadir de olsa gerin uyuyor onda da uykuda emekledigi için bütün odayı dolaşıyor yine uyuyamıyorum. Yatağımı özlüyorum resmen. İşin tuhaf tarafı gece diyelim ki 2 saat uyudu ben uyanıyorum uykum kaçıyor bekliyorum 🤷🏻♀️