Biz 4 ay 15 günlüğüz 3 gün önce hemşire başlattı yumurtanın sarışının çeyreğini yarı yarıya su katıp verebilirsin dedi. Iki gündür bende 4. Ayda ek gida postalarını okuyorum da başlayanların kilosu ortalama 6kg 'nın altında biz 7 kilo 100 gramiz bizim başlamamız ne kadar doğru karşılaştırma veya kıyaslama falan yapmıyorum yanlış anlamayın ama kafam karıştı