Tansuakca Doğumdan 7.5 ay sonra ilk adetimi 22 Ocak’ta gördüm.Normalde 7-9 gün sürerdi ama 4 günde bitti. Bugün tekrar başladı. Başına gelen var mı? Böyle olması normal mi yoksa bi doktora gözükmeli miyim?
Zeyynep Tansuakca benimde düzensizdi doğum sonrası 3 4 gün geln adetim 7 8 gün sürüyordu bazen gecikiyor bazen erkn geliyordu az gelirdi önceden çok kanamam oluyordu depent takıyordum o derece gittim değerlerime baktırdım bi sıkıntı çıkmadı doğum kontrol hapına başladım düzene girdi