busrasilra14 Kizlar merhaba. Bebegim kilolu bir bebekti. Fakat azi disleri ve covid çakisti. Asiri zayifladi. siz hangi vitaminleri kullaniyorsunuz? Balik yagi kullaniyormusunuz? ve Ari mama vs. Veren var mi? Detayli yazarsaniz cok sevinirim
Zsnbr busrasilra14 ben suan Hcbsy kullanmıyorum bnm kızımda 14 aylık Buara cok iştahsız ama smdilik zorlanmaya çalışıyorm. O değilde snde de var mı merak ettm 🤦🏻♀️ 3 4 gecedir saat 3 te falan kalkıyor 6 ya kdar bildiğin oturuyor yada dolanıyor yada uyumay çalışıyor cok kötüyüm artk hc gücüm kalmadı
Cnslb busrasilra14 bağışıklık için umca aldım ben günde bi defa 10 damla şeklinde kullanıyorum hem iştahta açıyor
morjaguar busrasilra14 aa aynı durumdayız. diş covid kaos. hastalık geçtikten sonra iştahı biraz toparladı gibi, ek bir şey vermedim ben, yanlış mı yapıyorum bilmiyorum
Cnslb Zsnbr yalnız değilsin :) 14 aylık oğlum da geceleri sürekli uyanıyor 1-2 saat dolanıyor. Artık yatak odasının kapısını kapatıyorum karanlıkta yatağında dönüp dönüp uyuyakalıyor🙄
busrasilra14 Zsnbr benim oglimda gece uyku sorunu hep var canim. Ne yazikki 😞 zombi gibi geziyorum ortada hep. Ama kalktigi zaman geri yatirmaya calis. Yatmazsa da oyun alani acma cok isiklari da acma. Sikilio uyumak istesin geri. Ben hep oyle yapiyorum 🙃
Aysenur-Goktug Biz 15 e girdik dün takviye vermiyorum bence gerek yok corbalarini kemik suyu tavuk suyuyla falan yapıyorum pankeki çok seviyor arada ondan yapıyorum ama iki yasa yaklasiyo diye mi bilmiyorum sebepsiz aglamalari var ergen gibi😁
busrasilra14 Aysenur-Goktug hahha onlar bizde de var. İsmiyle sesleniyoruz Agliyor 😅 yapma diyoruz agliyor 😅 yap diyoruz agliyor 😅
Alabilgic3434 Gizemeee sabah akşam mama veriyorum ben kahvaltı çorba akşam yemek yoğurt , çorba ve akşam yemeği arasında meyve püresi var o şekilde az az yesede önceden hiç yemiyordu şimdi daha iyi mesela öğlen uykudan önce çorbasını içmedi
Zsnbr busrasilra14 babası işte alıp hemen oyuna götürme peşinde bn gecenin 3nde 5nde zaten asla oyun aklıma gelmiyor 😂 atak diye düşünüyorm geçecek diye kendimi yatıştırıyorum 😂