Sumoo Elifatlas gitmedim henüz ancak bebegimn durumu degismedi emmio kabızlıkta var mama da almio uyumuo berbat durumdayız yani
Sumoo HBNE kabızlık yaşıyoruz hep onunla ilgisi olabilir mi bilmiyorum bir haftadan fazla çıkmadı , ama sulu ishal gbi yapio azar azar , zeytinyağı vermem gerekio mu napmam lazım bilmiyorum
HBNE Sumoo sadece anne sütüyse uzun süre çıkmaması normal.Ama bebek huzursuzsa dr a danışmak daha doğru olur .inşaallah bi an önce iyileşirsiniz