Defneada- bebekler ilk 20 güne kadar kendileri hapşırık ile flan idare ediyor ama sonraları evet burun temizliği önemli, bende otribebe serum kullandım, hala da ara sıra kullanıyorum, ilk başladığım zamanlarda günde 3-4 kez yapıyordum fakat bebekler bunu hiç sevmiyor, çok ağlıyor da tabi önemli de, ilk başlarda zor gelebilir ama stres olma hiç, bebeğin sola yatır serum sık, ve çektirme yap, zaten emerken, uykusunda tıkalı mı değil mi anlıyorsun, enjektör tek kullanımlık evet ama aynı bebeğe uygulanacağı için bir kaç kez kullanılabilir dedi doktorum ki ben kullandım, hatta birinde yıkadım, kuruttum kullandım, serum da öyle çeşmeden akıtır gibi dökme uzun süre gidiyor, bebeğe göre takiple, düzene oturur, sonraları zaten daha az kullanıyorsun, ayrıca kolaylık açısından YouTube da videolar da var arkadaşım 🤗