Busrazehra ben 4 .skar gebelikti bana yaşamazsın bebekte yaşamaz yada bebek ölür senin rahmin alınır dedi özel doktorlar özel hastane ve devletde dahil 7 haftalıktım bebek kalp atışı herşeyi güzeldi ama bana bunları söylediler ve aldırmam lazım ama çok kanaman olabilir ölebilirsin denildi ben tabi doktorlar özel hastaneler gezdim hepsinden aynı şeyi duyunca devlet Hastanesi’ne gitdim beni yatırdılar heralde çok nadir bir durum heralde bütün doktorlar başımda kendi aralarında sadece konuşuyorlar bana alalım dediler hayır dedim 1 hafta yatdım artık pazar oldu yine sonkez aldırmak istemiyormusun yine yok dedim çok iyi bi doktordu Allah razı olsun o doktordan bana dediki senin için biz burda aldırmak istemiyorsan biz bişey yapamayız senin skar gebeliğin uzmanları kanuni sultan Süleyman Hastanesi’ne git onlar bu alanda uzman diyince sağolsun pazartesi imza atıp hastaneden ayrıldım ve doğruca oraya gitdim evine baya uzaktı onlarda aynı şeyi söyleyip beni uzman doktora çıkardılar İsmail Özdemir ve evraklarını baktı oda aynı şeyi söyledi istiyormusun bu bebeği dedi bende evet diyince tam her hafta geliceksin takip ediceğiz ve biz eşimle sabahın 6 ,da yola çıkıyorduk karda kışta git gel böyle süreci yaşadık bebeğin yukarı çıkmasını bekliyorlardı ve git gel 35haftada hastaneye yatışım yapıldı 1 haftada hastanede yatdım ve 36 haftada artık çok sancım olduğu için çünkü bana söylemedi doktorum beni korkutmak istemediği için aslında bebeğim mesaneme yapışmış bebek için bukadar bekletdim yoksa daha erken alırdık gelişimini tamamlaması için tutduk dedi aslında bebek yapışmıştı ama bana hiç söylenmedi strese girmim diye şükürler olsun Rabbime sığındım ve doktorum İsmail Özdemir’e güvendim Allah ayağına taş deydirmesin rabbim binlerece kez razı olsun ondan mesanem dikildi sadece oğlum doğdu sadece kanında enfeksiyondan 15 gün küvezde yatdı bu kadar uzun yazmamın sebebi belki benim yaşadığım gibi yaşayan biri olursa tek doktorla kalmasınlar kalbi atan çoçumu alıcaklardı ben o kalp sesini duydum sadece rabbim senin dediğinde başka hiç bir şey olmaz yiyecek ekmeyim varsa zaten elhamdülillah oğlum 20 aylık rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın kusura bakma canım uzun oldu belki bu yazdıklarım yaşayan olursa bilgisi olsun rabbim nederse o gerisi yalan