Beyzamm Kimisi kullan kimisi kullanma dedi.Bende cok arada kaldim, en sonunda aile hekimini aradım sordum kafaya göre kullanilmamasi gerek dedi, sikayetin varsa hastaneye git ordaki doktor uygun gorurse basla dedi. Kullanmadim, sadece takviye ilac ictim.