Simayyy Yoğurt yapıyorum günlük sütten Migros büyüyor sıvı maya alıyorum minik 40 ml ilk kavonozlara ama hem sıvı oluyor hem ekşi ve bebeğim sevmiyor, sizler nasıl yapıyorsunuz, ne kullanıyorsunuz💐
Bude Simayyy dediğiniz probiyotikli mayalar eksi yapiyor. Normal ev yogurduya fırında mayaliyorum hiç eksimiyor. 3 litre süte 1 kaşık maya koyuyorum. Fazla maya da eksi yapiyor.
Yagizmomms Simayyy Sekin günlük sütünden yapıyorum. Bende azıcık ekşi olsun istiyorum yok hic olmuyor. Maya olarak dağlı marka yoğurt kullaniyorum, onun yogurdugundan çok güzel oluyor. Bende mama kavanozlarına yapıyorum ve tas gibi oluyor. Sütün sıcaklığınımi ayarliyamoyorsun acaba. Biraz fazla sıcak olunca ekşi olur yoğurt.
ozgecicekoglu Bim in yoğurtluk sütü var onu deneyebilirsin. Katı olması içinde biraz daha sıcakken mayalayabilirsin yada kavanozu kapatmadan altına kağıt havlu koyup kapatabilirsin
Bude Bence bebeğe verilecek yoğurda şeker atılmasına gerek yok. Hiç şeker atmıyorum hiç te eksi olmuyor
Kahramanlar0 Mayasını fazla koyuyor olabilrsin yada dışarda fazla bekletmiş olabilirsin üzerini fazla kapamış sıcaklığı fazla tutmuş olabilirsin işaret parmağını batır 10 kadar say elin yanmıyor hafif sıcaklık hissediyorsan mayala yoğurt fazla katı ise su ile az miktar ilave edip iyice öze sonra karıştırarak ekle
Simayyy Kahramanlar0 büyüyor şişeyi boşaltıyorum 3 yemek kaşığı yazıyor sanırım ben fazla koyuyorum tekrar deneyeceğim teşekkürler💐💐💐