Pinkmom2 Kızlar aktardan doğal papatya suyu aldım banyodan sonra sürdüm saçıma kuruttum saçım açık kahve hiç bir gark olmadı kullanmaya devam etsem rengini açar mı
Deletedmom626372 Pinkmom2 benim bildiğim güneşe çıkınca açılıyor ama yanlış bilgilendirmeyeyim belki bilen yardımcı olur ☺️
Annesininkalbiii1 Pinkmom2 Ben bekarken çok yapardım. Kendim toplardım, kaynatıp duştan sonra ıslak saçıma sıkardım spreyle, güneşte beklerdim kuruyana kadar. Çok güzel açılmıştı saçımın rengi. Kışın yapmadım hiç. Güneşte daha güzel açılıyor rengi.
Nesli06 Pinkmom2 çoook eskiden kendi öz saçıma uygulamıştım(uçlarına) sac rengim koyu kumralda uçlarında kestane gibi olmuştu. Güneşe çıkmadım ama
Deletedmom626372 Pinkmom2 hiç bilmiyorum ki eskiden arkadaşım sürerdi kumraldı saçları köyde kendisi yapıyordu papatya suyunu sonra sürünce güneşe çıkıyordu ordan aklımda kaldı canım ama o papatya suyuyla duruluyordu üstüne yıkama yapmıyordu bilgin olsun 🌸