yazgulu123 Kızlar bana yardım edin. Bebeğim 9 günlük ama 3 gecedir 01 04 saatleri arası hep ağlıyor. Kızarıyor. Kendini sıkıyor.Ayaklarını karnına çekiyor. Devamlı yemek istiyor.verince kusuyor Burnundan bile GeLiYOR. Ne YapMam lazım
Minik_kusummm yazgulu123 gazi vardir canim karnina masaj yaparak gazini cikart sirtini ovala ayak altina elma yagi sur masaj yap
BerrinHEA yazgulu123 bitkisel içerikli gaz damlası vermenizi öneririm bir de ayaklarını sıcak tutun bebeğinizin sürekli gazını çıkartın
Arya- yazgulu123 canım hepsi geçecek gaz başka birsey degil daha cok yeni bebiş 20 günden sonda düzelmeye başlayacak korkma canım gazı olduğu icin sürekli emmek ister
yazgulu123 BerrinHEA AlTına 2 kat birde çorap giydiriyoruz. HEp sarılı zaten Elimden geldiğince sıcak tutmaya çalışıyorum ama ne bilim. Gece yapıyor özellikle
Kumsal_20 yazgulu123 karnına bebek yağı sür saat yönünde masaj yap daha sonra ayaklarını bisiklet çevirme hareketleri yap yavaş yavaş dikkatlice 🤗 emzirdikten sonra da genelde başını omzuna al kucağına alıp sırtını avuç içinle pıt pıt vur yukarıdan aşağıya doğru geçer inşallah 🌸 geçmiş olsun.
Kumsal_20 yazgulu123 kusması da çok normal çok emdiği için fazlasını atıyor merak etme ama bol bol emzir bağışıklığı güçlendirir kendin de bol su iç sütünün kalitesi artsın ☺️
Arya- yazgulu123 Canim Ben veriyordum tabi Ama rezene ic ona çay Kasigı verebilirsin gaz ılacını da ver ıyı olur merak etme gelicek hepsi
Asuyar yazgulu123 canım gazı var bellı. Bebekte gaz oldukca emmek ıster emdıkce gaz yıne olur kısır döngü gibi. Gaz damlası kullan büfe karnına masaj yap
yazgulu123 Asuyar Bende bi tane probiyotik kullanıyorum sabah sütün içine katıyorum ama ağzına vermiyorum. Ağzına versem olur mu ki
secoz yazgulu123 göğüs slikonu dene emmesi için benim kızım 10gün yoğun bakımda kaldı emmediği için en sonunda silikonla aldı 2 aylık hala öyle emiyor . Birde biberon kullanıyor musun kullanıyorsan markası ne ?
secoz yazgulu123 sağlık ocağına git gaz damlası yazdır canım çok iyi geliyor benim kızım ilk haftalar öyleydi sonradan o damlayı verdikten sonra hiç bi sorunu kalmadı
yazgulu123 secoz Damlanın ismini öğrenebilir miyim. Bana probiyotik verdi ama kaç gündür kullanıyorum ama sanki faydası yok.
Asuyar yazgulu123 kullanımı nasıl bılmıyoru canım. Sütüne katıyorsan zaten sonuçta mideye gidiyor etki eder
yazgulu123 secoz DeNediM ONu TutUYoR Ama BİBerOn GİBi GElMeDĞİ İÇİN 3 EMMEDEn SONRA KIYAMET kopuyor. Biberon avent