Simayyy Hammm keçi boynuzu özü ve hurma özü var e bebeklerde kullanan var mı? Kaç aylıkken kullanmaya başlanıyor? Nasıl tarifler yapıyorsunuz? Bebekler için en iyi pekmez hangisi, dut, üzüm, keçiboynuzu???
EzgiDuru Simayyy ben keciboynuzu bulamamistim hurma ozu aldim . 6 ay 5 gunluk tahilli hipp mamanin icine katip tat veriyorum o sekil kullaniyorum bazen de uzun pekmezi koyuyorum degisiyor
Karam Simayyy 3 aylikkn vermeye basladim uzum pekmezini bi cay kasigi kadar veriyrdm ek gidaya gectikten sinra balkabaginin icine koyuyrm ourelerimizin icine koyuyrm sabahlarida bi csy kasigiyla veririm kan ilaci icmiyorz kan degerimiz cok iyi cikti 7 ayligiz suan