Kusveannesi
Hlyaaa1 ah ne çok çektim günlerce. Emzirmek işkence olmuştu denemediğim şey kalmadı. Lansinoh ilk aldığımdı. Göğüs kalkanı, garmastan, fito krem, tahin yağı, ayva çekirdeği, gümüş kapak. Hiç biri fayda etmedi. En son zeytinyağ I sürüp kızımın ağız mendilleri ile kapattım pamuklu. Ondan sonra geçti. Artık iyileşme zamanı mı geldi zeytinyağı mı geçirdi yoksa kuru tutmak mı iyi geldi bilemiyorum. Çünkü hep nemli olması gerek deniyor gümüş kapak yada göğüs kalkanı hep nemli tutuyor. Ama bence nemli iken geçmiyor. Bi deneyin isterseniz zeytinyağı sürüp kapatmayı. Tabi herkese farklı biley iyi geliyor ama ben sezeryan ne ki bu acının yanında dedim o kadar acıyordu.