Babyyy42 3 aylk oğlum ilk defa bohke sadece anne sütüyle besliyorum fasulye yemistm ondanmi oldu bı kere yaptı kakasini sürekli ikiniyor çok huysuz karnını tutunca duruyor ne yapmalıyım