Göbeğin kalması ile doğum şeklinin hiç alakası yok. İlk kızımı sezaryen ile doğurdum. Aradan 3 ay geçince hemen ufak ufak egzersizlere başladım. Kilo vermek için uğraşmadım kendi kendine gitti. Gobegimde 1 sene de toparladı kendini kas bile yapmıştım. Sonra yine hamile kaldım aynı şekilde kızım 3 aylık olunca egzersizlere başladım. Şimdi 10 ay doğum yapalı günlük mekik çekiyorum yapabildiğim kadar. Toplanmaya başladı bile 💪🏻