İyi geceler herkese bir şey danışmak istiyorum ben yarın bebeğime tadımlara başlayacağım 4 ay 20 günlüğüz doktorumuz sadece mama içtiği için sebzelerden püre yapıp sadece tadım yaptırabilirsiniz dedi bende bugün dondurucuya havuç kabak ve brokoli doğrayıp attım minik minik tek yapımlık yarın yapıp başlamayı düşünüyorum ama sadece bir kaşık mı tattırayım günde bir defa mı yapmam gerekli sizler nasıl yaptınız