Merhaba sevgili anneler
Kızım 6. Ayına girmek üzere, ek gıda tadım haftasına başladık, 3 gün kuralına göre ilerliyoruz. Kabız olmasın diye azıcık Komili zeytinyağı ekliyorum, ama kafama takıldı, sizler organik zeytinyağı mı kullanıyorsunuz veya ne önerirsiniz? trilyeden diye bir marka öneren olmuştu ama 250 ml 90 TL, açıkçası içindekinin gerçekten organik olduğunu bilsem fiyat yine tolere edilebilir belki ama sizlerin nasıl ilerlediğinizi, neler kullandığınızı merak ediyorum, yardımcı olursanız sevinirim 🥰