Bebeğim 4ayına yeni girdi baştan beri mamayla besleniyoruz,bastan beri kusuyoruz ama son zamanlarda haddinden fazla yediği gibi kusuyor aradan bir saat geçiyor yşne kusuyor,doktor ilaç verdi yeni kullanmaya başladım henüz etkisini görmedim,mama olarakta bastan beri sma kullanıyorduk hiip deniyorum ama yine kusuyor,kilo alımı gayet iyi gelişimie öyle ama artık kusmasına üzülmeye başladım devamlı üst değişme halindeyiz,bebeği böyle olanlar lütfen neler yaptı hangş mamayı verdi bilgilendirirmisiniz?