Kızlar merhaba bugün gecikmemin 10. Günü ve 20 aylık oğlum var bu zamana kdar şükür hiç gecikmem olmadı ama korunuyorz tabi yüzde yüz ihtimal olmadığı için korunmada açıkcası şüpheleniyorum hamileyiö gibi belirtiler var doymak bilmiyorum sanki birde dün eşim korunmadan ilişkiye girmek istedi nasıl olsa olacağı varsa olcak dedi acaba hamilemiyim 🤷🏼♀️🥰