Kayınbabam yumurta sirke salça tereyağı vb gibi şeyleri organik yaptırıp gönderiyo eti tavuğuda özel kestiriyoruz marketten almıyoruz zaten, başka birşey gelmiyor aklıma, onun dışında paketli abur cubur vs asla yedirmedim (18 aylık) meyve suyunu falan evde robotla kendim yapıyorum yoğurdunuda öyle, sofra şekeri içeren birşey yedirmedim, dışarda görüp yiyecek zamanı gelince zaten 🤪 maşallah subhanallah kovid bile geçirdik ben yatak döşek yattım kızım bana baktı 🤪😂 atıştırmalık olarak züberin ve hippin ürünleri kullanıyorum