Muhasebeciana Yanıtınız için çok teşekkür ederim sanırım dediğiniz gibi, herkes olup iyice bağışıklanana kadar bu süreç böyle olacak. Sadece tuhafıma giden çalışmaya mecbur olmayıp sırf gezip tozmadan duramayan insanların covid olsa dahi buna keyften devam etmesi. Hani tamam çoğu kişi aşılı, çoğu insan covid geçirmiş olabilir ama bebeği, çocuğu covide yakalanıp durumu biraz ağır seyreden insanlar var, en azından anne baba olarak bu durumun farkında olunmalı az daha özenli ve dikkatli olunmalı diye düşünüyorum. Biz hiç covid geçirmedik, bebeğim de aynı şekilde, eninde sonunda illa biz de olacağız umarım ayakta atlatmak nasip olur diyorum hep 🤲🏻 kardeşiniz için çok geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim