Tazeanneg Meryrel bizim de 3 aylıkken akmaya başladı 7 aylık olduk hâlâ salyamiz var ve diş yok 🤦♀️ size tavsiyem bol bol önlük alın arkasinda koruyucu gibi olanlardan çünkü kiyafet değiştirmekte hem cocugu hem sizi yıpratıyor
Uyumsuzz Bizim salyamızda 3 aylıkken başladı şuan 4 aylık dahada fena olmaya başladı bebeğimin üstü hatta benım üstümde dahil heryer salya oluyo 😁😁😁
Prensimmm52 Meryrel dişten diyorlar ama değil bence her bebekte başlıyor o aylarda bizim 8.5 aylıktı dişleri çıktı ama 8.5 ay aman allahım sürekli önlük değiştiriyordum sırılsıklam oluyordu bir de biraz büyüsün tükürük yapıyor baloncuk yapıyordu 😂
YgmrEzel Ayyy bizi kide öyle yaa önlükten rahatsız oluyo yüzüne kapatıyo kendi oynarken gğnde elli kere üst değiştiriyorum yada badisinin içine ağız mendili koyuyorum göğsü üşümesin diye