buselidunya Meleka Yaa evet bende kötü hissediyordum ve kimseye anlatmam şöyle güzel yiyor böyle güzel yiyor diye😄 çocuğa birşeyler oldu. Meğerse 1 yaş sendromuna girmiş, sendromlarını yediklerim ahahhs🙈
_bahar_ Meleka benim kızım kesildi eskiden her şeyi yerdi şimdi neyddyse sadece meme ile besleniyor o kadar kötü durum
_bahar_ azra1616 benim ki o zamanlar bıraktı yemeyi 15 aylık oldu hala aynı sadece emiyo çok az yerde yiyo
Zeryadeniz Meleka merhaba benim bebegim 11ay 9günlük bir nezle gecirdi suan daha iyi ama birden istahı kesildi mama emiyor baskada yemiyor sizce bu geciçici mi. Birde diş çıkarmadı hala