Alin_1 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık eşimin corona testi pozitif çıktı ben yaptırmadım ama sanırım bende de var ara ara öksürüyorum bebeğiminde ateşi var ve ishal ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum nolur yaşayan varsa beni yönlendirsin 🙏
Kikiriki Alin_1 bizde geçirdik yeni bence hemen bir acile gidin çünkü ishal ve ateşle birlikte vücut Susuz kalabilir ben hmn götürdüm bı acile ateşimiz vardı bizim
QueenMommm Alin_1 biz 2 gün önce aynı durumdaydık 3 aylık bebeğim ateşi çıktı biraz ertesi gün düzeldi bol bol emzir maskeyle ateşi içinde calpol şurup ver
Hsrtgndz Alin_1 kuzum bebeklerde ilaç kullanılmıyor zaten ateş düşürücü kullanıyorlar genelde sadece. Yigenim geçirdi 16 aylıkken iki gün ateşlendi sadece 3 günde grip şeklinde atlattı. Eşim ve ben geçirdik çocuklara daha sonra geçti. Ama ikiside çok şükür atlattı hiç ilaç kullanmadım biz
Kikiriki Alin_1 En yüksek 38.1 oldu acilde bütün gerekli testleri yaptılar akciğer röntgeni çektiler bişi çıksaydı hastsneye yatış yapılacakti ama hiç bişi çıkmadı testlerde bide inatçı ateş değildi parol şurup ile düştü oyuzden evimize geldik iştahı yerinde ydi vücudu Susuz kalmadı oda önemli 2 günde ateşi düştü 3 günde halsizlik gitti