Ayni sorunu yasiyoruz. Kilo alimi yavas diye doktorum mama onerdi biberon verebilirsin dedi. BEnde verdim 5gunun sonunda memeyi almamaya basladi bagiriyor cildiriyordu emzirme hemsiresi cagirdim eve. Bebegi emmedikce cok bastirmisim. Uykudan uyanirken emzir ilk hafta dedi yada uyaniksa ayakta pis pis yaparak totosuna vurarak ve oldugum yerde hafif sallanarak ver dedi Gogsun ucunu parmaginla uyar hafif cekerek bebegin agzina teklif et kollunu cok sıkmadan serbest ve dik oturur sekilde totusuna yine hafif vurarark pis pis diyerek memeyi teklif ediyoruz bagiriyorsa sakinlestirip tekrar dediyoruz. her agladiginda meme veriyoruz ve bizde sakin olmamaiz gerekmis bebek hissedip o yuzden almayabiliyormus. Bi kac sut artirici seyde onerdi . Bebegim simdi memeyi tutuyor bugun ikinci gun bazen zor oluyor ama sabrederek veriyorum tutuyor