Kizlar cok sacma sapan pstlar aciyorum kiminiz icin cok basit sorunlsr olabilir ama ilk bebegim ve yasim da biraz kucuk cevremde sorucagim kimse de yok kusura bakmayin sorum su ki oglum 3 ay 20gunluk ve bu haftaya kadar kakasini haftada 1 yapardj ama bu hqfta her gun 1 kere yapmaya basladi neyse beslenmesi anne sutu ve mama sma optipro kulaniyorduk bu gun aksam ewim bulamamis ve sma confort aldik bu gun 1 sabah 1 de aksam 6 da kakasini yapti saat 10 da yeni aldigimix mamayi icirdim ve suan da kakasini yapiyor yan etki olarak mamada ishal yapar yaziyor ama bebegim surejli ishal olarak yapiyor aceba bu son kakasi mamadan mi bilemedim