Selamlar bebeğim 3,5 aylık. Silikon uçla emzirdim hep. 2 haftadır şükür çıplak Memeye alıştırabildim. Yalnız memeyi sert sert damaklarıyla çiğner gibi emiyor öyle olunca acayip canım yanıyor resmen içimden ağlıyorum emzirirken. Her yapışında kızıp çektim ağzından vermedim. Ama inatla yapmaya devam ediyor. Mesela gece uyurken emzirdiğimde ilk 5 dk adam akıllı emiyor. Sonra yine çiğneye çiğneye emmeye başlıyor. Nasıl çözüm bulabilirim? Tekrar silikona dönmek istrmiyorum sürekli yıka hijyenik tut dışarı giderken götür falan çok zor oluyor