Sinemberen bizimde o aylarda başlamıştı sanırım şimdi 19 aylık hala emer, bence bırakın bı yerde rahatlık oluyor iyi ki de emzik almamış diyeceksiniz, bir de emme refleksini engellerseniz ilerki yaşlarda sigara bağımlısı olma ihtimali çok olurmuş, o yüzden bence akışına bırakın derim😊