333 Lütfen direk bebek kilosunu yazmayın aradaki farkı soruyorum. Benim bebeğim 3. Ayına kadar 1100gr alarak gitti. 3. Aydan 4. Aya 600 gr almış acaba doymuyor mu diye düşünüyorum ama ebe normal dedi 🤷♀️
BirAlparslanAnnesi 333 ben hiçbir ayında gram kg hesabı yapmadım açıkçası baktım persentil tablosuma göre normal yoluma devam ettim..
Yuh 333 bebekler artık hareket vs olduğundan öyle az alıyor emziriyor musunuz eğer öyleyse normal mama alıyorsa bi tık fazla oluyor içiniz rahat olsun illa 1 kg alacak diye bir şey yok alabilirde almayabilir de
DenizSayerr 333 3 ayında yanlış hatırlamıyorsam 1,500 gr aldı 4 ayında 1 kg almıştı 5 aylık hala 1 kg almış bizde henüz düşme olmadı kiloda bakalım
Elifffnur Ay bizimde öyle oldu 1 kilo alıyordu her ay nerdeyse bu ay 400 Gr aldı ebe demişti zaten ilk aylar en hızlı kilo aldığı dönem diye
Zehrayrr 333 benim bebiş te sizin bebiş gibi oldu ayda 1 kilo alıyordu ama 3 Aydan 4 aya kadar 600 gr almış normal dedi doktorum
Tamashaaz 333 gram hesabı yaparak kendinizi yıpratmanıza gerek yokki)Ben kızım sarılık dönemini atlatınca kilo takibini bıraktım.Zaten 4aydan sora kilo alımı azalıyor)her aya 1kilo alırsa ohooo