masalperisiii Emzirme dönemi boyunca yapamadığınız şeylerden süreç bittikten sonra ilk ne yaptınız ? 😅🤪
Limonlusu masalperisiii eski sütyenlerimi giydim 😂 ilaç içme konusunda hala dikkat ediyorum nedensizce 😊
masalperisiii Mora Biz 4 gündür emmiyoruz ama ilk gün hayatımın en kötü gününü geçirdim sanırım 🤦🏻♀️ çok zor bi süreç bıraktırma ama sonrası müthiş 🤩
masalperisiii Limonlusu Eski sütyenler iyiymiş ya sjsjsj 😂😂😂 Ay o yeme içme konusu bende de geçmedi hala alışamadım 😑 Normalde acı seven biriyim bugün mesela acı yiyemem ama dedim sonradan aklıma geldi ki emzirme dönemi bitti 😝😂
Deletedmom896 masalperisiii Ben bol bol regli dönemimde majezik içeceğim ve kışın her gece 1-2 kadeh şarap keyfim olurdu ona dönüş yapiciğim😁
masalperisiii Deletedmom896 İnşallah inşallah 🙏🏻😂 Bende sevgililer gününde yapıcam açılışı rakı balık 🤩🤤