DenizinAnnesiiiii biz öğle yemeği ile bir yapmak istedik gelenler aç kalmasın diye ve kıymalı börek , zeytinyağlı yaprak sarması , zeytinli peynirli poğaça , kurabiye çeşitleri + pasta ve içecek koyduk masaya. En çok kıymalı börek sevildi herkesin de karnı doydu çok şükür 🥰🥰🙏🏻