Kızlar yeğenim var 6yaşında az bişey yürüsün oynasın zıplasın hemen ayaklarını tutamıyor sanki kitleniyor ayakları kalkamıyor bile çoçuk dresine gittik ortapedi nöroloji hepsine gittik normal haline göre yorum yaptılar bişey yok dediler ablamda araştırmış biraz kas hastalığı belirtileri varmış sanırım hangi doktora gitmeliyiz napacağımızı şaşırdık çok üzgünüz 😑