Mustafatma Merhaba arkadaşlar. Gün geçmiyor ki güzel bir şeyle uyanalım. Maalesef atamıza bu ülkenin kurucusuna yapılan saldırıyı şiddetle kınıyorum. Rabbim kimseyi ölmüş bi adamın arkasından bu denli aptalca şeyler yapacak kadar hain kılmasın. Sevginiz yoksa bile saygınız olsun
minimilena Mustafatma bitmeyecek bunlar gibi hainler. Geçenler de kızın biri de dükkanın önünde dalgalanan Türk bayrağını asılıyordu. Bu vatanın ekmeğini yiyip yediği kaba pisleyen kim varsa Allah bildiği gibi yapsın
dinle_beni_bi Mustafatma bu yapılan sadece Ata miza değil tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşına yapılmış bir saldırıdır. Ama emellerine ulasamadilar. Çok güzel bir söz paylasmislar. Yazayım buraya da. Atatürk onurdur, onursuzlar ne bilsin….
Deletedmom484545 Mustafatma Onun bunun çocuğu işte bu da terörist. Atatürk e karsı olan herkes vatan hainidir net.
Mustafatma Grupyildizi zamanında atalarını işgalcilerin ellerinden kurtarıp onlara özgürlük verdikleri için mi acaba 🤔
Mustafatma Siyahii Samsun’da Atatürk heykelini 2 tane şerefsiz yıkmaya kalktı. Ve halk ayaklandı iktidar partisindekilerde bu olay karşısında Atatürk’e tavaf edilmez dedi
honeyybee_ Mustafatma Bunlari diyenler ülke yönetiyor ne yazıkki elleri kırılsın dilleri kopsun bütün hainlerin kurucusunu ortak degerlerini inkar eden bütün soysuzlarin amin
Nlyckmk Mustafatma ATATÜRK kırmızı çizgimizdir. Bu vatana devlete ve millete yapılan hainliğin bütünüdür. Elin yunanı fransızı sevmeyebilir ATAmızı ama Türk vatandaşıysak bu topraklarda doyuruyorsak karnımızı nefes alıyosak bangır bangır ona laf edemez kimse ettirmeyiz. Şuan rahatca özgürce hele ki türk kadınları olarak bir çok hakka sahipsek onun sayesinde ruhu şad olsun mekanı cennet olsun. Onun heykelini bile yıkamazken fikirlerini nasıl yıkacaklarsa unutturamazlar daima kalbimizde yolundayız🇹🇷🇹🇷🇹🇷
GiybetReis Mustafatma Atamızın bize armağan ettiği tüm değerlere senelerdir saldırıyorlar. Sadece anıtlarına saldırınca bu gündem oldu. Ah Atam..
honeyybee_ Bunu savunanlarda yapanlar kadar pislik ve haindir bu ulkede birtek Atamizin büstleri yok alexin bile heykelini diktiler ki nice tarihe konu olmus insanlarin heykelleri var yabanci ülkelerde de var bunlar putlastirmak filan degil dupedüz hainlik bunlar yillladir icindeki sevgisizlige saygisizliga kilif bulmaya calismak bu
Mustafatma ne güzel ebeveynler var süpersiniz kızlar❤️ Benim oğlumun ismi Mustafa Kemal ve bi kaç kez ismini burda yazmıştım direk silinmişti yorumum. Çok üzülmüştüm neyse ki kurtarıcılarımız bol olucak rabbim evlatlarımızı doğru yolda eylesin
BenMathilda Mustafatma Mustafatma Mustafa Kemal ve bi kaç kez ismini burda yazmıştım direk silinmişti Ne demek istediniz anlayamadim