21Asaf Tabi yazayım lazım olur belki iyi gelir cnm. Bir tutam ıhlamuru cezveye koyuyorum. Üzerine yarım limonu sıkıp geri kalanını bıcakla 3 4 parçaya bölüp içine atıyorum. Portakal ya da mandalin varsa aynı şekilde. Bi de evde elma armut varsa birer dilim doğrayıp içine atıyorum. Üzerine su doldurup 10 15 dk kaynatıyorum rengi sarımsı oluyor tadı da güzel benim oğlan severke içiyor bende öyle. 🥰🤗🙏 Umarım bu Vitamin deposu sizin bebişe de iyi gelir 🙏😊