Mutluaile11 Bebeğim 8.ayina giricek. Ne desteksiz oturuyor ne dönüyor. Yüz üstü koyduktan 20saniye sonra aglamaya basliyor. Benim gibi olan var mi ?🙄
EsrAatlas Mutluaile11 9 aylığız emekleme yok sadece dönüyor 😀 yalnız değilsin beklemedeyiz yüz üstü koyunca ağlıyor
Tuba-21 Mutluaile11 5 aylık. Ne dönüyor ne yüz üstü yatıyor ne ellerinden tutunca kendini kaldırıyor ne de doğru düzgün parmak uçlarına bile olsa basmıyor :((
Betl41 Benimki de iki aylık uykuyu çok seviyor gündüz hep uyuyor ama gece uyanık . Bazen emmiyor aç bile olsa uyku daha ağır basıyor
Grace22 Mutluaile11 Doktora danışın bence emeklemesi neyse de dönmesi lazım Allah korusun başka bir problem çıkmasın da yinede tedbirli olun götürün en kısa zamanda 🌼