Damlasu23 Kızlar bebeğim 43 günlük ve sürekli gaz sancısı var ağlıyo zinco ve biogaia da kullandım etkisini göremedim anason ve rezene de içiyorum gaz yapsa bile sürekli var gazı neler yaptınız sizler bebeğiniz rahatlasın diye
Hilallmertt Damlasu23 nurse harveys colex şurup aldık eczaneden çöl güzel rahatladı gazını da çıkardı bezede sağlık ocagındaki doktorumuz önerdi kendi bebeğinede de kulanmş
QueenMommm Damlasu23 benim kızım onunla rahatladı şuan 3 aylık geceleri çok ağlardı şuan maşallah diyeyim iyi inşallah işe yarar sende rahat edersin