Gazı varsa yarım çay bardağı sıcak suya yarım çay kaşığı kimyon koyup üstünü kapatın demlenmesini bekleyin, yarım çay kaşığı verin ben yapıyorum benim de 36 günlük bebeğim dün başladım bende maşallah o ağlama krizleri gitti sancısı olduğu için emerken rahatsız ediyor ona ağlıyordur benimki de öyle ne zaman gazı olsa böyle yapıyor. Ama inanın kimyon çok işe yarıyor ve zararı da olmadı çok şükür 🙏🏻