Azra34 Selam anneler bebegini tasırken kollarınız agırıyor mu iyi gelen bisey var mı bu kol agrılarına😔
Bedsssss Azra34 Ayyy evet oğlum az tombik Artk kollarimj hissetmiyorum diyebilirim hele sağ kolunun😑 Oğlum 5 aylık olmadı daha ben şimdiden pert 😑😂
Azra34 Bedsssss masallah sizede 11e bisey kalmamıs 🥰kollarım fena yanıyor artık kas yaptırdılar bize😂
Bedsssss Sedadnc Hadi ya :)) Benimki tombik ya zaten doğduğunda 3700 dü:)) Ama yürümeye başladıkça zayıflar diye umuyorum 😂😂😂
eefsun Tasiyip biraktiktan sonra her seferinde 2 dakika boyun ve kol esnetme hareketleri yapiyorum azicik iyi geliyor boyun fitigim var bir de :( haftada 2 gun de pilates