Zehrafth Yaşadıgım şehirde saglıkocagında ki hemşire 3 aylıkken ilk doz diyor internette 2 aylıkken ilk doz diyo şaşrdım kaldım ne zaman yapılcak bu bir haftaya kadar bebegim 2 aylık olcak
QueenMommm Zehrafth 3 aylıkken yapılıyo sağlık ocağı bizi o zaman çağırdı 3ay 10 günlük olcak o zaman yaptırıcaz
snyck Zehrafth ilk doz maksimum 14 haftalık olana kadar yapılmalı diye biliyorum yani ilk doz için 3.ayını geçmemeli o yuzden 2de yaptiranlarda var
Lulemom Zehrafth 2 marka var. Birisi 3 doz biris 2 doz. 3 doz olan 2-4-6. Aylarda. 2 doz olan 3-5. Aylarda. Genelde 2 dozu öneriyorlar. 3 ve 5. Ayda bi aşısı yok. Daha rahat oluyo.
Nazoo_00 Zehrafth bizim doktorumuz da 3. Ayda yapacak ama bir kitapta 2. Ayda başlanabilir yazıyodu. Yani en erken 2. Ay
Mustafatma Ayda olduk biz verem aşısıyla beraber ikisinde canlı aşı bişey olmaz dedi doktorumuz 3. Aydada menenjit olucaz
Songena19 Zehrafth 2.ayda karma aşı olduğu için rota aşısını yapmıyorlar o zaman 3,4,ve 5.ayda 3doz yapacağız dedi doktorumuz
Ceylan88 Verem ve karma aşıları ı yeni yatırdım 70 günlük olduk.3 hafta geçmesi gerek dedi hemşire rota aşısı için.3.ayım içinde başlanıyor sanırım
Fresh10 Zehrafth ilk dozu 2 ay 15 günlükken ikinci dozu 4 ay 15 günlükken yaptırdık doktorumuz ve sağlık ocağındaki ebemizde onaylamisti
irva Zehrafth 2 veya 4.ayda yada 3 veya 5.ayda iki dozluk olanı.Zaten genelde 2 doz rotarix veriyorlar.Ben oğluma 2 ve 4.ayda yaptırmıştım.