2cocuk_1anne_ Zeliha27mira mesela benim kızım sallamayı daha sever kaydıraktan bir tık korkuyor gibi onun için salınck alırım ben Senin kızın hangisini seviyor sa onu al
Bebegimicin1 Zeliha27mira saloncak her ikiside vsr 8 aylıkdan beri kaydırağı kaldırdık çok uzun zmandır bşnmo sadece salıncak daha uzun zmanalı bence hrm salıncakta sallarken uyuyolarda bazen
Deletedmom55566 Zeliha27mira kaydırak ta salıncakta var. Aldığım zaman oynadı 3 gün sonra yüzüne bakmadı.
M-O-D-A Bence kesinlikle kaydırak 6 yaşındaki oğlum bile hala kayıyor hiç bıkmadı 😜 daha eğlenceli hem kendi basına kayacak. Salıncakta siz sallamanız gerekecek 🤣
TugceArslan Zeliha27mira Kaydırağı öneririm. Kızım 3 yaşına girmek üzere. Ters kayıyor. Kaydığı yerlerden tırmanıyor. Akrobasiye başladı. Hem oyuncaklarıyla konuşa konuşa onları da kaydırıyor. Salıncakta size daha çok ihtiyaç duyar. Kaydırakta tek başına oynayabilir.