Premature_annesii Kızlar bebeğimin doğum günü için konsept fotoğraf mı çektirsem yoksa spaya mı götürsem. Siz olsanız hangisini yapardınız?
kaganege Premature_annesii konseptli fotoğraf çekimi kesinlikle👍 Spa 1 yaşına kadar güzel oluyor. Doğum gününden hatıra kalsın ben konsept fotoğraf çekimi yaptırdım ve cok guzel oldu
A-timu Bende öyle kalmıştım spayı denedim ilk oğlum hiç sevemedi keyif almayınca konsepti yaptım memnun kaldım şahsen spa olmasada olurmuş bizim için 🙈 konsept çok güzel hatıralar kalıyor bence
Premature_annesii A-timu spaya da götürmek istiyorum ama sanırım çekimden yana kullanacağım hakkımı 😍