ejderyaaa çok üstüne gitmiş olabilir misimiz? Ya da unutuyor olabilir. Başka birşeyle ilgilenirken olabiliyor. Benim kızımda çişini söylerdi ama birkaç kere çizgi film izlerken arltına kaçırmıştı. Çizgifilmi kaçırmamak için söylememşti. Ya da birşey anlatmak için altın akaçırdığı oluyırsu. İlk 3-4 ay oldu ara ara kaçırmalar. Bir de sürekli çiş var mı dedikçe de geriliyorlar. Bir de gece kaçırıyorsa bir süre daha gece beze devam edebilirsiniz. Benim kzıım 2 yaşında çiş kak söylemeye başladı ama geceyi 8-9 ay sonra düzene soktuk. O zaman kadar da hep bez taktım ama gece külotu bu bez değil dedim. Saatlerini tuttum benim kızım ilk yattıktan 2 saat sonra çiş yapıyor, hep o saatte tuvalete götürdüm. Sonra gece su içerse yine 2 saat sonra çie kaldırdım. Su içmezse kaldırmadım. Belki geceyi sizde öyle düzenleyebilirsiniz.