Bambamorhan bizim doktorumuz bize şöyle dedi. Bebek emerken kafasını geriye atıyorsa doymuştur. Kucağında uyuturken kafasını koltuk altına sokuyorsa benim gözümü kapat diyordur, bir mendille gözünü kapat. Sonra kucağında kendini heriye geriye atıyorsa beni yatağıma koy kucak istemiyorum. Yatağa koy, ya poposunu pışpışla ya yanağını ya alnını sev hangisi hoşuna gidiyorsa. Biraz sakinler sonra tekrar bağırır ayaklarını vurur yatağa. O zamanda çek elimi üstünden diyor dedi. Eline bir uyku arkadaşı ver dedi. Bir de uyku belirtileri var. Bebek biraz yavaşladıysa gözleri dalıyorsa uykusu gelmiştir. Zaman geçirmeden uyutmaya başla. Eğer esnemeye başladıysa biraz uyku zamnaını geçirmiş oluyormuşuz ve uyuması bir tık daha zorlaşıyor. Artık onu da kaçırdıysak ve bebk ağlamaya başladıysa vay halimize. Bunlar yeni araştırmalarmış. 3 yaşında büyük kızım o zman bunları bilmiyorduk dedi doktorum. Be ben küçük kızımda uyguladım gerçekten bayağı işe yarıyor. Belki sizde deneyebilirsiniz. Belki uykusu geliyordur ve kucak istemediği için kendisini atıyordur. Bizde öyle oluyor çünkü, kendini attırıyor kucağımda, yatağa koyuyorum seviyorum hemen uyumaya geçiyor.