Akts Arkadaşlar bebeğim çok huysuz özellikle uykuya geçişlerde denemediğim hiç bir yöntem kalmadı diyebilirim. Nebe suresini açtığımda bi anda sakinleşip uykuya geçiyor. Sıkıntı çekenlere tavsiyemdir belki işinize yarar 🥰
Neslihan-55 Akts 40 çıktıktan sonra bizde öyleydik yapmadığım denemediğim kalmamıştı pedegoglarin müziği var onu açıyordum daha sonra baktım Nebe süresi var bebeği sakinleştiriyor yazıyordu baktım Allah’a şükürler olsun yer gök duayla diyorum
Zyneepemree Akts bir ara bizde de çok işe yaramıştı şimdi ee ee diyerek yüzünü okşuyorum mayışıyor direk
Emlipk Bebekler rutini seviyor. Bıkmadan tekrarlamak lazım her gün aynı saatlerde. Şevval Sam’ın naninom albümü var. Ben onunla sakinleşti uyutuyorum.