Merhaba anneler, normal doğum yapalı 55 gün oldu ve önce ayaklarımda başlayıp sonra vücudumda her yerimi saran kabarcıklar oluşmaya başladı. Aniden kaşınma geliyor kaşıyınca kızarıyor kabarıyor ve kanıyor. En sonunda da yara oluyor. Hatta bir bölgede kocaman yara oldu ve kızardı şimdi kahverengiye dondu yavaş yavaş küçülerek. Kadın doğum doktoru verdiği ilacın alerji yaptığını söyledi ama çaresini de söylemedi. Aile hekimine gittim jel krem verdi fayda etmedi. Cildiyede randevu yok özelde 450 tl muayene açıkçası şuan veremem. Ne yapıcam bu durumu yasayan oldu mu?