Aryasya 9 gunluk bir bebegim var en gec yarim saatte bir emmek istiyor yaklasik gunlerde olanlar sizlerde de ayni mi acaba
Mslakn Aryasya benımde 17 gunluk canım emme refleksınden bende yrım saate bır emzırıyodum sonrankusmaya basladı fazla geldıgı ıcın artık emzık verıyorum o aralarda