Cly01 Philips avent biberon alacağım bebeğim 1 ay 9 günlük hangi modelini önerirsiniz kullanan memnun kalan varsa
ikizlerinannesi2985 Cly01 natural kullanıyorum 14 aydır. Çook memnunum hele ki sürekli biberon kullanan biri olarak🌸
Esoca38 Atmaccca aynı şekilde benden cam 120 lik aldım bide 240 lik almıştım onu daha kullanmadık küçük olan işimizi görüyor akıtma falanda yapmıyor gayet başarılı
Atmaccca Cly01 bence küçük olandan başlayın. Şu anda 4.ayın içindeyiz 240 cc olanı alacağım. Belki de bu ayı bitirir öyle alırım sıra ile gitmekte fayda var çünkü uçları değişkenlik gösteriyor
Atmaccca Cly01 ayrıca bunu cam almayacağım çünkü bebeğim tutmak istiyor fakat ağır geldiği için tutamıyor ☺️ Ama ilk süreçte siz yedirdiğiniz için hem daha hijyenik hem daha kolay temizlendiği için cam almanızı öneririm
Atmaccca emirinannesii size de katılıyorum eğer avent ile başlamasaydım ben de bu biberondan alırdım. Ben sorun yaşamadığım için önerdim ama sizin biberondan şikayetçi olan duymadım…
emirinannesii Atmaccca avent kullandım ilk sizinkinin aynısı cok güzel ama yere düştü akıtmaya başladı avent ve dr browns cok başarılı gerçekten 🙏🏻
Fatmagul6543 Cly01 ben doğduğunda almıştım doktor tavsiyesiyle Philips aventi doktor o anne memesiyle uyumlu senide emmeyi bırakmaz demişti. iyikide almışım benide emiyor mamada içiyor 7 buçuk ayligiz.1 delikli uçla başlamıştık çektikçe geliyor bebek
Ce1en_ Bende küçük olanını kullandım philipsın gayet güzel. 240 Cc şu an Hepsiburada da indirim de bende az önce aldım malum fiyatlar aldı başını gidiyor kızım 1 aylık ama ilerisini düşünmek lazım 😊