annesininoglusu Hanımlar bebeğim 3 aylık. Altını silerken idrar fışkırttı (erkek bebeklerde hep yaşanan bir durum🙄) yüzü ıslandı ağzına dahi temas etti umarım mikrop kapmaz. İdrarı sarı renkte ve kokuluydu. Dün pipisi şiştiği için ultrasona girdik herhangi bir problem çıkmadı. Örnek vermek için tekrar gidicez gibi görünüyor 😔 bu durumu yaşayan var mı ? Bu çeşit idrar neyin habercisi olabilir?
ulkununannesi annesininoglusu idrar antiseptiktir merak etmeyin mikrop kapmaz. yeterli beslenemediginde sari olur çişi demişti bizim ebe ama kokuyu bilmiyorum
annesininoglusu Cesurefe ilaç kullanmıyoruz. Daha mı sık emzirmem gerekiyo? Henüz su vermiyorum bu sıcaklarda vermem gerekir mi?
SedaAlper İdrarda enfeksiyon olabilir benimki de 2,5 aylık erkek ,idrarı sarı ve kokuyordu,tahlilde enfeksiyon çıkınca doktor antibiyotik verdi,bizde iştahsızlık ve kilo alımında yavaşlama da yapmıştı enfeksiyon
annesininoglusu SedaAlper kilo alımımız iyi, ama dün birkaç kez ağlama nöbeti tuttu sebebini anlayamadım belki de idrar yaparken zorlanıyordur, ama her altını açtığımda iki kez yapıyor 🤭 kendini sıkmıyor da. Yalnız kaka sayısı azaldı sonra idrarı kokuluya döndü ilgisi var mı bilmiyorum. Örnek versek iyi olacak.
Mervesenolmertt annesininoglusu sıcaklarda doktorum azda olsa ver demisti bana çünkü vucudumuzda ki su terle birlkte disari atiliyr bebebge yetrsz geliyor gunde 3 4 cay kasigi veriyorm bn
Cennetinsusu annesininoglusu Bence sıcaklarda mutlaka su verin. Normalde 6 aya kadar sadece anne sütü yeterli ama bu sıcaklarda bebeğe su gerekli diye düşünüyorum. Susuzluktan da kokulu ve sarı olabilir. Sık sık emzir su da ver eğer ki buna rağmen devam ederse mutlaka bi tahlil vermeni öneririm. Bebeğiniz çok terliyor mu?
annesininoglusu Mervesenolmertt ben de öyle yapayım gün içinde çok terliyor, klimayı da açık tutmak istemiyorum hastalıklara davetiye çıkarmayalım. Terledikçe az az su vericem
OykuAselim Mervesenolmertt ben onun yerine icebildigim kadar bol su iciyorum yaklasik 4 litreyi asiyor (sporcu) plmaminda etkisi var ama yinede 6 oncesinde su bipe vermememiz gerekiyormus 🤷♀️
annesininoglusu OykuAselim ben de öyle biliyordum bugün doktora sordum birkaç kaşık vermeye başlamamı önerdi. Ona sormadan iş yapmam 😬
Mervesenolmertt OykuAselim bnde ayni sekilde cok su iciyorm ama yetrli olmaya biliyomus doktorum ver dedi sudan zarar gelmez ciğerleri yanar sicakta demisti
Cennetinsusu annesininoglusu Ondan da sarı olur, kokar canım. Çok normal az az ver sen sudan zarar gelmez 🌸
Arascyln Bizim de sarıydı korktum hatta cisli bezleri azaldı çok terliyo idrar böbrek kan ultrason temiz çıktı herşey çok şükür su ver dedi doktor 40 cc ye kadar veriyorum ver dedi doktorum su vermeye başladım idrarın rengi değişti anne sütü aliyo sadece kilo alımı da iyi çok şükür . Suyun yeri farklı diye düşünüyodum baştan beri çay kaşığı ile veriyodum yetersiz geldi demek ki